باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

برتری تیم نوجوانان در لیگ برتر

" برتری مقتدرانه تیم نوجوانان در لیگ برتر "

تیم نوجوانان اتحادتهران هدف دراولین  بازی لیگ برتر حوزه جنوب شرق ، در زمین آزادگان مقابل تیم میثاق قرار گرفت و با نتیجه ۱۶ بر ۰ به برتری دست یافت , گلهای بازی توسط علی اسلامی (۳گل) ,دانیال  فخاری (۴گل), امیرحسین میرفتاحی (۲ گل) ،همتی (۲ گل) ، محسن شاطریان (۲ گل)و امید اکرامی ،پیرهادی و حسن زاده به ثمر رسید, این دیدار  ساعت ۱۱:۳۰ در تاریخ ۹۵/۴۱ برگزار شد.

اسامی تیم  :

حمیدرضا جوکار، محمدرضاحسن زاده  , محمدمهدی روستایی  , محسن شاطریان ، هومن مقدس زاده , محمدامین حیدرپور , امیرحسین میرفتاحی،, علیرضا پیرهادی  , دانیال فخاری ,,  امید اکرامی ، علی اسلامی ،

بازیکنان جایگزین : محمدهمتی ،احمد وفایی، علی گودرز، محمدامین رحمتی ،

سرپرست  : حسین روستایی

سرمربی : حسن تبدلخواه

مربیان : مجتبی پامسجدی , محمدبراتی , حسین صالحی

مدیرعامل :جهان لله گانی

گزارش تصویری در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مصاحبه اختصاصی با محمدعلیزاده

"مصاحبه سایت داماش نوین با محمدعلیزاده "

-سلام ,وقت بخیر,,در خدمت یکی از جوانهای خوب و بی حاشیه فوتبال هستیم لطف کنید خودتون روکامل معرفی کنید تا هوادارانتون بیشتر با شما آشنا بشند .


با سلام و عرض ادب ، محمدعلیزاده هستم ، سال ۸۳ فوتبال خودمو از زمین خاکیهای محله کودکیم در پایین شهر تهران زیر نظر آقای تبدلخواه و آقای اللهیاری شروع کردم ، سه سال خدمت این عزیزان بودم ، فوتبال را به من یاد دادند و زحمت زیادی برای من کشیدند که صمیمانه ازشون سپاسگزارم ، سال ۸۶ به جوانان  راه آهن رفتم و مدت ۶ سال در این تیم بودم ،تو رده های پایه و بزرگسالان بازی کردم ، امیدهای راه آهن بودم که توسط آقای مهدی تارتار مربیه وقت بزرگسالان به تیم بزرگسالان رفتم ، دو سال زیر نظر آقای علی دایی کار کردم ، یک سال زیر نظر آقای منصور ابراهیم زاده کارکردم و یک سال هم زیر نظر آقای استیلی کار کردم ، سپس سال ۹۳ به مس کرمان پیوستم و زیر نظر آقای اکبر میثاقیان یک سال بازی کردم و سال ۹۴ به تیم خونه به خونه رفتم و در حال حاضر دومین سال که در خدمت تیم خوب خونه به خونه بابل در استان  پدریم "مازندران "زیر نظر آقای مرزبان از مربیان با دانش فوتبال ایران هستم .

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

ادامه مطلب ...

تبریک عیدسعیدفطر


اس ام اس عید فطر 95 , اس ام اس تبریک عید فطر 95 , اس ام اس تبریک عید سعید فطر 95 , اس ام اس عید فطر , متن اس ام اس تبریک عید سعید فطر 95


عید سعید فطر ، روز سربلندی از آزمون اخلاص بر شما بندگان شایسته خداوند مبارک باد.

"مصاحبه با علی اسلامی بهترین بازیکن لیگ تهران "

"مصاحبه سایت داماش نوین با علی اسلامی بهترین بازیکن لیگ تهران "


سلام ,وقت شما بخیر,ضمن تبریک  قهرمانی درلیگ دسته ۲ تهران و صعودتون به لیگ دسته ۱ تهران وهمچنین کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات به شما

- لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

به نام خدا , سلام ،  علی اسلامی هستم متولد ۸۱/۵/۳۰ در تهران در خدمت شما  هستم...

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

ادامه مطلب ...

مصاحبه با حمیدرضا جوکار بهترین دروازه بان لیگ تهران

"مصاحبه سایت داماش نوین با حمیدرضا جوکاربهترین دروازه بان لیگ تهران "


سلام ,وقت شما بخیر,ضمن تبریک  قهرمانی درلیگ دسته ۲ تهران و صعودتون به لیگ دسته ۱ تهران وهمچنین کسب کسب عنوان بهترین دروازه بان مسابقات به شما

- لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

به نام خدا , سلام ، حمیدرضا جوکار هستم , ۱۴ سال سن دارم .

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

ادامه مطلب ...