باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

مصاحبه اختصاصی با محمدعلیزاده

"مصاحبه سایت داماش نوین با محمدعلیزاده "

-سلام ,وقت بخیر,,در خدمت یکی از جوانهای خوب و بی حاشیه فوتبال هستیم لطف کنید خودتون روکامل معرفی کنید تا هوادارانتون بیشتر با شما آشنا بشند .


با سلام و عرض ادب ، محمدعلیزاده هستم ، سال ۸۳ فوتبال خودمو از زمین خاکیهای محله کودکیم در پایین شهر تهران زیر نظر آقای تبدلخواه و آقای اللهیاری شروع کردم ، سه سال خدمت این عزیزان بودم ، فوتبال را به من یاد دادند و زحمت زیادی برای من کشیدند که صمیمانه ازشون سپاسگزارم ، سال ۸۶ به جوانان  راه آهن رفتم و مدت ۶ سال در این تیم بودم ،تو رده های پایه و بزرگسالان بازی کردم ، امیدهای راه آهن بودم که توسط آقای مهدی تارتار مربیه وقت بزرگسالان به تیم بزرگسالان رفتم ، دو سال زیر نظر آقای علی دایی کار کردم ، یک سال زیر نظر آقای منصور ابراهیم زاده کارکردم و یک سال هم زیر نظر آقای استیلی کار کردم ، سپس سال ۹۳ به مس کرمان پیوستم و زیر نظر آقای اکبر میثاقیان یک سال بازی کردم و سال ۹۴ به تیم خونه به خونه رفتم و در حال حاضر دومین سال که در خدمت تیم خوب خونه به خونه بابل در استان  پدریم "مازندران "زیر نظر آقای مرزبان از مربیان با دانش فوتبال ایران هستم .

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

-  برای فوتبال پایه چه تدابیری دارید تا استعدادهایی مثل شما در فوتبال تهران به خصوص جنوب شهر شکوفا بشوند؟

به عنوان بازیکنی که از پایه های تهران پیشرفت کردم و به سطح بزرگسالان رسیدم ، امیدوارم که بستری فراهم بشه تا مربیان زحمتکش ، با دانش و دلسوزی امثال آقای حسن تبدلخواه بتوانند با آرامش و امکانات بیشتر،فوتبالیستها و استعدادهای جنوب شهر تهران را شناسایی و پرورش دهند، چون محله های جنوب شهر غنی از بچه های با استعداده که فقط نیاز به توجه و امکانات بیشتر دارند ، از تمام مربیانی که تو سنین پایه برای من زحمات زیادی کشیدند از جمله آقایان تبدلخواه ،اللهیاری ، مثنوی و آقای درره در تیم راه آهن تشکر کنم .


- بزرگترین آرزوی ورزشیتون در سال ۹۵ چیه ؟

آرزوی امسالم اینه که بتونیم تیم استانمون رو با همدلی و همراهیه تماشاگران ، مسئولین ، مدیران ،مربیان و بازیکنان خوبمون به لیگ برتر بیاریم .


-برای آیندتون چه هدفهایی دارید ، تا الان به هدفهایی که می خواستید رسیدید  ؟

متاسفانه با یکسری بدشانسیها و انتخابهای اشتباه از هدفی که برای  خودم ترسیم کردم کمی دور شدم ، ولی با توکل به خدا ،دعاهای پدر و مادرم و تلاش خودم به امید خدا هر طور که شده به اون جایگاهی که هدفمه میرسم.


-آیا تا به حال به تیم ملی دعوت شده اید؟

من سابقه بازی در تیم امید و تیم ملی ارتش را زیر نظر آقای منصوریان دارم .


- تیم ملی بزرگسالان چطور؟

آرزومه شاگرد آقای کی روش در تیم ملی بزرگسالان باشم، با تعاریفی که از آقای کارلوس کی روش شنیدم ان شاالله تمام تلاشمو می کنم که بزودی افتخار پوشیدن پیراهن مقدس کشورمان و شاگردیه ایشان را بدست آورم.


- به نظر شما تیم خونه به خونه با حضور آقای مرزبان به لیگ برتر صعود می کند ؟

با شناختی که از آقای مرزبان دارم که واقعا مربیه با دانش ، روانشناس ، جاه طلب و ذاتا قهرمانه ، ان شاالله  با مدیریت دلسوزانه برادران حسن زاده و درایت آقای مرزبان به این مهم دست پیدا خواهیم کرد .


- تیم خونه به خونه رو امسال چطور می بینید ؟

با حضور کادرفنی و بازیکنان خوبمون ازجمله حنیف عمران زاده ، محسن فروزان ، محمد غلامی ، مهدی خیری ، میثم نقی زاده ، امید نظامی پور ، حمید کاظمی در کنار تماشاگران پرشورمون ان شاالله جشن قهرمانی خواهیم گرفت .


-بازیکن مورد علاقه شما کدامند؟

لوکامودریچ و مارکووراتی بازیکن مورد علاقه من هستند .


- و حرف آخر؟

در آخر از تمام مربیان عزیزم از ابتدا تا الان ، از پدرو مادرم که حق زیادی گردن ما دارند و همچنین همسرم که در همه شرایط همدم و در کنارم بوده ، تشکر ویژه می کنم و دست تک تکشون را میبوسم و از شما هم بابت مصاحبه کمال تشکر و قدردانی را دارم.


- تشکر می کنم از شما جناب آقای علیزاده که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید, امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.


                                         











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.