باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

مصاحبه با علیرضا جعفری بازیکن نونهالان مقاومت کوثر

" مصاحبه با علیرضاجعفری بازیکن نونهالان مقاومت کوثر"




سلام،وقت بخیر، در خدمت یکی از بازیکنان خوب تیم فوتبال نونهالان مقاومت کوثر هستیم،هافبک چپی که دو تا گل زیبا زده ، لطف کنید خودتون روکامل معرفی کنید تا هوادارانتون بیشتر با شما آشنا بشند .



- خودتون رو بطور کامل معرفی کنید؟

با سلام خدمت شما ، علیرضا جعفری هستم متولد 15 مهرمام 1383 ، ساکن تهران هافبک چپ بازی می کنم و یک ساله فوتبال را در تیم مقاومت کوثر شروع کردم .

  

- چرا رشته فوتبال را انتخاب کردید؟

به ورزش دیگری علاقه ندارم،در فوتبال موفقیتم بیشتره و در فوتبال استعداد بیشتری نسبت به ورزشهای دیگه دارم و چون یک کار تیمی هستش، هیجان دارد.




- الگوی ورزشی ایرانی و خارجی شما در فوتبال؟

وحیدامیری چون بازیکن بااخلاق و تکنیکی و پر تلاش هست و خیلی خوب در سمت چپ پرسپولیس و تیم ملی بازی می کند در ضمن در اوج شهرت و محبوبیت رفتارهایشان همه شایسته هستند.



-آرزوی ورزشی شما چیه ؟
دوست دارم یکی از بهترین هافبک ها توی ایران بشم و بتونم در فوتبال کشورم سربلند باشم و وقتی به سن 20 سالگی رسیدم تو لیگ برتر باشم و از زحمتهای زیادمربیانم تشکر کنم ( آقای حسن تبدل خواه،آقای مجتبی پامسجدی )



- طرفدار چه تیمی در ایران و جهان هستید؟

پرسپولیس چون از همه نظر عالیه ، بازیکنای خوب همه تکنیکی،مربی خوب سال پیش با تلاششون توانستن قهرمان بشن و بازیکنهای معروفی داره چون هرکی تو پرسپولیس باشه معروفه...



-ورزش به درس شما لطمه نمیزنه ؟

نه اصلا، چون من در طول سال درسم را خوب میخوانم ودر درس هایم تلاش می کنم و ورزش اصلا به درسم لطمه نمیزنه



- چه مشکلی در راه ورزش گردنتون هست؟از مسئولین چه توقعی دارید؟

من در راه ورزش هیچ مشکلی ندارم و مشکلی جلودارم نیست و اگر مشگلی داشته باشم آنقدر تلاش می کنم که آن را حل کنم .
من از مسئولین تقاضا دارم حتی المقدور بازیها را در ساعتهای اوج گرما نندازند و ورزشگاههایی که بازیها در آن برگزار میشه از امکانات اولیه برخوردار باشه ، ورزشگاه مسگرآباد حتی آب آشامیدنی ندارد .



و حرف آخر...

و در آخر تشکر می کنم از پدر و مادرم که من را بسیار کمک کردند تا به اینجا برسم ، از زحمات بینهایتشون تشکر میکنم ،از مربیان خوبی که در کنارم بودند ،هم تیمی هایم و اسپانسر تیم که خیلی کمک کردند از آنها هم تشکر فراوان میکنم ، از شما و سایتون هم تشکر بینهایت دارم چون با این کارتون باعث روحیه گرفتن ما وتمام بچه ها شده اید ، بازهم از مربیانم و پدر ومادرم تشکر جانانه و فراوانی دارم .




*تشکر می کنم از شما آقای جعفری که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید،امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و شاهد موفقیت های روزافزون شما در عرصه ورزش باشیم .





                                                                 











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.