باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

مصاحبه با حمیدرضا جوکار بهترین دروازه بان لیگ تهران

"مصاحبه سایت داماش نوین با حمیدرضا جوکاربهترین دروازه بان لیگ تهران "


سلام ,وقت شما بخیر,ضمن تبریک  قهرمانی درلیگ دسته ۲ تهران و صعودتون به لیگ دسته ۱ تهران وهمچنین کسب کسب عنوان بهترین دروازه بان مسابقات به شما

- لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

به نام خدا , سلام ، حمیدرضا جوکار هستم , ۱۴ سال سن دارم .

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

- چه مدت است که فوتبال را به طور جدی آغاز کرده اید ؟

تقریبا ۲ ساله که به طور جدی فوتبال رو شروع کردم .


- الگوی شما در دروازه بانی کیست ؟

سید مهدی رحمتی


-بهترین دروازه بان مسابقات شدید ؟ چه حسی دارید؟چگونه به این اعتماد به نفس رسیدید؟

حس خوبی دارم که توانستم  زحمات مربیان خودم را به ثمر برسانم .

من در سال اولی که شروع کردم در دسته یک تهران در ۱۱ بازی ۴۲ گل دریافت کردم ,از اون مسابقات درس گرفتم و صحبتهای مربیانم باعث شد خداروشکر در ۲۵ بازی فصل قبل ۴  گل بخورم , که سه تاش پنالتی بود , با توکل به خدا , کمک مربیانم , دوستانم و پدرم در هر بازی دنبال بسته نگهداشتن دروازه ام هستم .


-درباره سطح مسابقات تهران که قهرمان آن شدید، بگویید؟رقبای اصلی شما چه تیمهایی بودند ؟

 مسابقات سخت بودو تیمها خیلی قوی بودند ، میلاد مهر و پاس شمیران از رقیبان اصلیه ما بودند .


- دلیل موفقیت تیم در این دوره از بازیها از نظر شما چه بود ؟

تمرین های سخت ومرتب و همچنین صرف کردن فعل خواستن


- هدفتون برای بازیهای دسته یک تهران چیست ؟

قهرمان شدن و رفتن به لیگ برتر که انشاالله به این هدفمون هم می رسیم .


-درس و ورزش هم زمان ، برای شما سخت نیست ؟

نه ، اتفاقا ورزش برای یادگیری بهتر درس خیلی کمکم کرده


- فوتبال چه تاثیری بر روحیه شما گذاشته است ؟

فوتبال باعث شده روحیه با نشاطی  داشته باشم .


- دروازه بان مورد علاقه شما در ایران و خارج از کشور کدامند ؟

 در ایران سید مهدی رحمتی  و در خارج نویر هستند .


- بهترین گلی که دیدی ؟

گلی که مسی در جام جهانی به ایران زد.


- آیا بجز فوتبال به ورزش دیگری علاقه دارید ؟

بله ، والیبال خیلی دوست دارم و زیاد بازی می کنم .


- بهترین و بدترین خاطره ورزشی ؟

بهترین خاطرم  قهرمانی ما بود و بدترین خاطره تنها گلی که در مسابقات تهران از نقطه پنالتی خوردم در حالیکه توپ به دستم خورد ولی بازم گل شد ،خاطره بد دیگه ام اینکه سال ۹۳ در تیم وحدت به دسته دو تهران سقوط کردیم .

- چه هدفی برای آینده خود دارید ؟

ان شالله بازی در بهترین تیم های لیگ برتر و دروازه بانی تیم ملی

-و حرف آخر ؟

ودر آخر تشکر از شما ، خانواده ام  بخصوص  پدرم ،مربیان خوبم ،  امیدوارم با لژیونر شدن و بازی در اروپا زحمات همه شما رو جبران کنم .


- تشکر می کنم از شما جناب آقای جوکار که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید, امیدوارم با پشتکاری که دارید به تمام هدفهایی که در زندگی دارید دست پیداکرده و  موفق باشید.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.