باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

"مصاحبه با علی اسلامی بهترین بازیکن لیگ تهران "

"مصاحبه سایت داماش نوین با علی اسلامی بهترین بازیکن لیگ تهران "


سلام ,وقت شما بخیر,ضمن تبریک  قهرمانی درلیگ دسته ۲ تهران و صعودتون به لیگ دسته ۱ تهران وهمچنین کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات به شما

- لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

به نام خدا , سلام ،  علی اسلامی هستم متولد ۸۱/۵/۳۰ در تهران در خدمت شما  هستم...

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

- چه مدت است که فوتبال را به طور جدی آغاز کرده اید ؟

من از بچگی عاشق فوتبال بودم  ۲ سالم بود که دو پسر عمه گلم ,حسن و حسین امام خو که واقعا برام زحمت کشیدندو فوتبال روبه من یاد دادند از سال ۹۱ به طور جدی فوتبال را ادامه دادم و به باشگاه اتحاد با مدیریت آقای لله گانی به فوتبال ادامه دادم و نزدیک 4 سال که بازی می کنم و الان هم  در تیم نوجوانان  در خدمت آقای تبدلخواه هستم .


-بهترین بازیکن مسابقات شدید ؟ چه حسی دارید؟

حس خوبی دارم که تلاشم  بی نتیجه نبود و توانستم زحمات مربیانم را به ثمر برسانم .


- چند گل و چند پاس گل امسال داشتی ؟

۱۱ گل  و ۱۲  پاس گل داشتم .


-درباره سطح مسابقات تهران که قهرمان آن شدید، بگویید؟رقبای اصلی شما چه تیمهایی بودند ؟

 سطح مسابقات بالا بود اما تیم ما همدلی و اتحاد بیشتری داشت ,  پاس شمیران سخت ترین رقیب ما بود .


- دلیل موفقیت تیم در این دوره از بازیها از نظر شما چه بود ؟

داشتن مربیان خوب و باتجربه و زحمتکش , یکپارچگی و اتحاد بین بازیکنها



- هدفتون برای بازیهای دسته یک تهران چیست ؟

هدف اصلی من اول قهرمانی و راهیابی به لیگ برتر و دوم بهترین بازیکن شدن و آقای گلی مسابقات ,ان شاالله


-درس و ورزش هم زمان ، برای شما سخت نیست ؟

کمی مشکل است ولی با برنامه ریزیه درست به هر دوی آنها میرسم.


- فوتبال چه تاثیری بر روحیه شما گذاشته است ؟

فوتبال ورزش مورد علاقه منه و من بدون فوتبال زندگی برایم معنی ندارد, عشقه من فوتباله


- بازیکن مورد علاقه شما در ایران و خارج از کشور کدامند ؟

 در ایران فرهادمجیدی و در خارج کریستیانو رونالدو


- بهترین گلی که دیدی ؟

گل رودریگز کلمبیایی در جام جهانی , گلی که خودم به پاس شمیران زدم خیلی به دلم چسبید ,تیم در شرایط سختی بود و عقب بودیم پشت دفاع فرار کردم توپ رو به طاق دروازه پاس شمیران کوبیدم.


- آیا بجز فوتبال به ورزش دیگری علاقه دارید ؟

خیر


- بهترین و بدترین خاطره ورزشی ؟

بهترین خاطرم  قهرمانی در دسته ۲ تهران و راهیابی به دسته ۱ تهران با بهترین خط حمله و دفاع  و خوشبختانه خاطره بدی ندارم چون از فوتبال لذت میبرم .


- چه هدفی برای آینده خود دارید ؟

در فوتبال به بهترین موقعیتها برسم و در تیم ملی کشورم بازی کنم .


-و حرف آخر ؟

قبل از هر حرفی باید از پدر و مادرم که زحمتهای زیادی برای من کشیدند و مشوق اصلی من در فوتبال هستند تشکر ویژه میکنم ,بعد از مربیان عزیزم آقایان جهان لله گانی , حسن تبدلخواه , مسعود لله گانی , اکبر طاهری ,, مجتبی پامسجدی و محمدبراتی و از تک تک بازیکنان تیم تشکر می کنم که در بهترین بازیکن شدنم کمکم کردند , از شما هم تشکر می کنم که به فوتبال پایه بها میدید .


- تشکر می کنم از شما جناب آقای اسلامی که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید, امیدوارم با پشتکاری که دارید به تمام هدفهایی که در زندگی دارید دست پیداکرده و  موفق باشید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.