باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

حق رشد حسن زاده

حق رشد متعلق به کیست ؟؟؟؟



در پی خبر طلب کردن حق رشد استقلال از مسعود حسن زاده ، فرصت را غنیمت  شمردیم ، صحبتهای حسن تبدلخواه که اولین مربیه حسن زاده بوده و از سال ۸۲ تا ۸۶  او را پرورش داده می شنویم .

 

 

مسعود فوتبال را از مدرسه فوتبال شهید نباتی سال ۸۳ نزد من شروع کرد ، نونهالان ایزدپناه با مربیگری خودم و آقای اللهیاری بازی نمود با و سال ۸۴ به دلیل اینکه تیم ایزدپناه رضایت نامه مسعود رو نداد ، فقط پیش من درشهید نباتی تمرین میکرد، سال ۸۵ او را با خودم به تیم نوجوانان ابزار مهدی بردم، بعد از پایان بازیها او را به مدت ۳ ماه به طور قرضی به تیم پرسپولیس نوین نزد آقای مجیدعابدی معرفی نمودم ، در سال ۸۶ برای جوانان شهیدنباتی   برای خودم بازی کرد و در سال ۸۷ توسط دوست خودم آقای غلام صفایی به جوانان استقلال معرفی شد ، در سال ۸۸ به امیدهای صباباطری معرفیش کردم ولی با مربیش بنا به دلایلی دچار مشکل شد بنابراین به آقای کولیوند در تیم داماش ایرانیان معرفی کردم ، دوسال در رده امیدو بزرگسالان بازی کرد .بعد از آن سال ۹۰ به مدت یکسال در امید و بزرگسالان نفت تهران نزدآقایان شعبان کمپانی مربی تیم امید و حسین فرکی مربیه بزرگسالان بازی کرد.  با حضور منصور ابراهیم زاده در نفت از آن تیم جدا شد و سال ۹۱ به تیم لیگ یکیه مس سرچشمه با مربیگریه بهمن فروتن رفت ،نیم فصل دوم به داماش گیلان پیوست ، و یکسال و نیم  هم در داماش گیلان با مهندس عابدینی و حمید درخشان و علی کولیوند کار کرد ، سال ۹۳ و ۹۴ در  تیم ذوب آهن با مربیگری یحیی گل محمدی با زی کرد  .

صحبتهایی بود که آقای تبدلخواه راجع به دوران بازی مسعود حسن زاده گفتند حالا قضاوت با شما  "حق رشد متعلق به استقلال است یا ؟؟؟؟؟ "

نظرات 1 + ارسال نظر
سایت نظامی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 20:30 http://www.army-well-being.net/link

با سلام، تبریک میگم سایت بسیار زیبا و جذابی دارید، اگر دوست دارید بازدید سایت خوبتون رو کاملا رایگان افزایش بدید، سیستم تبادل لینک اتوماتیک را از دست ندید.
ثبت لینک رایگان در سایت دارای بیش از 4000 بازدید
جهت ثبت لینک خودتون برای افزایش بازدید و افزایش رنک گوگل خودتون به آدرس زیر مراجعه کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.