باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

مصاحبه با امیرحسین میرفتاحی آقای گل مسابقات لیگ تهران

"مصاحبه سایت داماش نوین با امیرحسین میرفتاحی آقای گل مسابقات لیگ تهران "

سلام ,وقت شما بخیر,ضمن تبریک  قهرمانی درلیگ دسته ۲ تهران و صعودتون به لیگ دسته ۱ تهران وهمچنین کسب آقای گلی مسابقات به شما

- لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

سلام ، امیرحسین میرفتاحی هستم ،متولد سال ۸۱ ، سه ساله نونهالان بازی می کنم ، سه دوره دسته یک حوزه ، سه دوره ویژن حوزه و یک دوره دسته دوم تهران ، که در مجموع  دو قهرمانی دسته یک حوزه و دو قهرمانی ویژن حوزه و یک قهرمانی دسته  دو تهران دارم .

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

- چه مدت است که فوتبال را به طور جدی آغاز کرده اید ؟

تقریبا ۴ ساله که به طور جدی فوتبال رو شروع کردم .


- در چه پستی بازی می کنید ؟

در پست دفاع جلوزن و هافبک وسط بازی کردم که خداروشکر مربیانم در هر دو پست ازم رضایت داشتند.


-آقای گل مسابقات شدید ؟ چه حسی دارید؟

حس خوبی دارم که توانستم در برابر این همه مهاجم خوب که در مسابقات حضور داشتند به خصوص دوست خوبم علی اسلامی در حالیکه من هافبک وسط بودم به این مهم نائل شدم ، در ضمن زحمات تمام دوستانم در این آقای گلی ام انکار ناپذیر بود،از تک تکشون تشکر می کنم .


-درباره سطح مسابقات تهران که قهرمان آن شدید، بگویید؟رقبای اصلی شما چه تیمهایی بودند ؟

سطح مسابقات بالا بود ، تیم های زیادی حریف ما بودند که واقعا خوب بودن ، ولی همانطور که از اول مشخص بود ما از همه بهتر بودیم  به نظر من متحدین آرش،پاس شمیران ، کیا ، استیل آذین ،پارسه ، ذوب آهن ، میلاد مهر از رقیبان اصلیه ما محسوب می شدند .


- دلیل موفقیت تیم در این دوره از بازیها از نظر شما چه بود ؟

همدلی بازیکنان حتی اوناییکه روی نیمکت می نشستند و کمتر بهشون بازی می رسید، زحمات کادر تیم ، اعتقادمربیانمون و بازیکنانمون،اعتقادی که مربیانمون به بازیکنها داشتند و برعکس


- هدفتون برای بازیهای دسته یک تهران چیست ؟

هدفمون اینه مثل سال گذشته سفت و سخت تمرین کنیم و توکل برخدا و تلاش امسال هم قهرمان بشیم .


-درس و ورزش هم زمان ، برای شما سخت نیست ؟

خیر ، اگر با برنامه ریزی درست همراه باشد سخت نیست ، که من توانستم درست برنامه ریزی کنم .


- فوتبال چه تاثیری بر روحیه شما گذاشته است ؟

فوتبال باعث شده روحیه شادابی داشته باشم .


- بازیکن مورد علاقه شما در ایران و خارج از کشور کدامند ؟

بازیکن مورد علاقه در ایران امید ابراهیمی و در خارج تونی کروس هستند .


- بهترین گلی که دیدی ؟

گل برگردان زلاتان و کاشته بیرون پا روبرتو کارلوس از گلهای دوست داشتنی هستند ،


- بهترین و بدترین خاطره ورزشی ؟

بهترین خاطرم تو فینال سال قبل حوزه یه شوت والی  پشت هیجده به آریاوارنا زدم که خیلی زیبا بودو بدترین موقعیتی بود که درنیمه نهایی گل نزدم .


- چه هدفی برای آینده خود دارید ؟

هدفم این است که از الان به خودم سختی بدم و پرفشار تمرین کنم تا ان شاالله بتوانم به قولی که به مربیانم دادم یعنی بازی در لیگ برتر ایران در ۲۰ سالگی عمل کنم و به امیدخدا یک روزی لژیونر بشم.


-و حرف آخر ؟

ودر آخر میخوام از پدر و مادرم تشکر کنم که به خاطر من سختی های زیادی کشیدند،به مسافرت نرفتند و تفریح نکردند و از مربیهای عزیزم که به جرات می تونم بگم بهترین مربیان تهران هستند و برای ما زحمت های زیادی کشیدند ،تمرین هاای مختلفی دادند که ما بتوانیم تمام حریفامون رو شکست بدیم و چیزهای زیادی به ما یاد دادن و از همه هم تیمی هایم که با من و بقیه مثل برادر بودند و به من کمک کردند ،از شما و سایت که نتایج و عکسها و اخبار ما را می گذاشتین، تشکر می کنم .


- تشکر می کنم از شما جناب آقای میرفتاحی که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید, امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.