باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

مصاحبه اختصاصی با سیدمیلاداحمدیان

"مصاحبه سایت داماش نوین با سیدمیلاداحمدیان "

سلام ,وقت بخیر,,ضمن تبریک به جنابعالی برای قهرمانی و بازگشت دوباره تیم پیکان به سطح اول فوتبال ایران

- لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

سید میلاد احمدیان هستم , ۲۳ سال دارم.۶ سال هست فوتبال حرفه ای را شروع کردم ,سال ۸۷ در کنار مربی خوبم آقای حسن تبدلخواه فوتبال رو آغاز کردم ,بعد از دو فصل به تیم استیل آذین رفتم و در سن ۱۷ سالگی روی نیمکت بزرگسالان استیل آذین نشستم ،بعداز ۳ سال بازی در این تیم به تیم پیکان , فصل ۹۲-۹۳ با استادفرهاد کاظمی قهرمان  لیگ یک شدم ,  و در سال ۹۲ به تیم ملی امید دعوت شدم در کنارعلیرضا بیرانوند عزیز و امسال بعداز ۳ سال بازی در پیکان احتمالا از این تیم جدا خواهم شد .

"ادامه مصاحبه در ادامه مطلب "

- شما فوتبال رو نزد آقای تبدلخواه شروع کردید؟درباره آن زمان بگویید.

بله درست است من در سن نوجوانی در خدمت آقای تبدلخواه ,یکی از بهترین سالهای فوتبالم را تجربه کردم و فوتبالم را مدیون راهنماییهای ایشون هستم .


- چند سال داشتید که نزد آقای تبدلخواه آمدید؟

۱۵ سال


- نظرتان در مورد مدیریت و همچنین سطح فنی مربیان حاضر در این باشگاه چیست ؟

آقای تبدلخواه یکی از بهترین مربیان حال حاضر ایران هستند که در حالی که با بازیکنهاشون رفیق اند, از مدیریت خیلی خوبی هم برخوردارند.


-آقای احمدیان درباره صعودتان به لیگ برتر بعد از یک سال دوری از این رقابتها بگویید .

امسال بعداز سختیهای فراوان به لیگ برتر صعود کردیم ,در کنار بازیکنان خوب و مدیریت عالیه باشگاه ,نقش آقای مرزبان چشمگیر بود .


-شما در دوره هایی که تیم پیکان در لیگ برتر حضور داشت در این تیم حضور داشتید ؟

بله من در فصل ۹۳-۹۴در لیگ برتر در کنار استادان خوبم آقای حمید بابازاده ,آقای منصور ابراهیم زاده ,آقای صمدمرفاوی و دوست بسیار خوب و با معرفتم سیدمهدی جان رحمتی که چیزهای زیادی از این بزرگواران یادگرفتم و در دو بازی لیگ برتر و جام حذفی بازی کردم که موفق به دو کلین شیت شدم.


- به نظر شما چه عواملی موجب شد تیم پیکان بازگشت زود هنگامی به لیگ برتر داشته باشد ؟

اتحادو همدلی بین بازیکنان و تجربه و درایت کادرفنی و مدیریت خوبه مدیران باشگاه و من همین جا قهرمانیرو تقدیم تمام کارکنان زحمتکش کارخانه ایران خودرو میکنم.


-حضور علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم پیکان چقدر در نتایج خوبی که امسال در لیگ یک کسب کردید تاثیر گذار بوده است ؟

آقای مرزبان ۸۰ در صد موفقیت پیکان را برای رسیدن به لیگ برتر بعهده داشتند.


- اخباری مبنی بر اینکه شما قصد دارید پیکان را ترک کنید در رسانه ها شنیده می شود»این خبر چقدر صحت دارد؟

بله به احتمال زیاد


-مقصد نهایی شما یکی ازتیم های لیگ برتری خواهد بود؟

به زودی مشخص می شود.


-و حرف آخر ؟

ودر آخر از تمام کسانیکه مرا در این راه کمک کردند ,پدرم ,مادرم,مربیانم مخصوصا اولین مربیم آقای تبدلخواه که یکی از بهترینهای ایران هستند صمیمانه تشکر می نمایم و دست تک تکشون رو می بوسم و از شما هم بابت مصاحبه ای که داشتید تشکر می کنم.


- تشکر می کنم از شما جناب آقای احمدیان که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید, امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.




















نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.