باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com
باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت

اخبار و فعالیت های ورزشی باشگاه فوتبال داماش نوین پایتخت damashnovin@gmail.com

مصاحبه با محمدمعراج دلفانی دروازه بان نونهالان مقاومت کوثر

" مصاحبه با محمدمعراج دلفانی "
دروازه بان خوش آتیه نونهالان مقاومت کوثر
سلام،وقت بخیر، در خدمت دروازه بان خوب تیم فوتبال نونهالان مقاومت کوثر هستیم،لطف کنید خودتون روکامل معرفی کنید تا هوادارانتون بیشتر با شما آشنا بشند .

- خودتون رو بطور کامل معرفی کنید؟

به نام خدا، سلام ،محمد معراج دلفانی هستم متولد 29 اردیبهشت 1385 ، ساکن تهران ، 4 ساله به طور جدی فوتبال بازی می کنم و 2 سال تو پستهای دفاع چپ و دفاع جلو زن بازی می کردم و دوساله که در پست دروازه بانی هستم .
   

- چرا رشته فوتبال را انتخاب کردید؟
به خاطر این که به رشته ی فوتبال علاقه زیادی داشتم پا در این عرصه گذاشتم .

- الگوی ورزشی ایرانی و خارجی شما در فوتبال؟الگوی ورزشیم در ایران سیدمهدی رحمتی است به خاطر این که برای استقلال بازیهای خوبی انجام میدهد و با غیرت بازی می کند و در خارج از کشورجیانلوییجی بوفون چون از نظر من بهترین دروازه بان جهان است .


-آرزوی ورزشی شما چیه ؟
درسن کم در لیگ برتر بازی کنم و با کسب موفقیت های پی درپی وارد دنیای لژیونرها شوم .

- طرفدار چه تیمی در ایران و جهان هستید؟
در ایران تیم مورد علاقه من استقلال و در خارج از کشور بارسلونا است .

-ورزش به درس شما لطمه نمیزنه ؟
خیر، به هیچ عنوان لطمه ای به درس هام نمی زند چون برنامه ریزی خوبی دارم و تمام کارهایم را راس ساعتی که برنامه ریزی کرده ام انجام می دهم و تا امسال جز شاگردان برتر مدرسه بوده ام امیدوارم درآینده نیز فوتبال را در کنار تحصیلم خیلی خوب انجام دهم.



- چه مشکلی در راه ورزش گردنتون هست؟از مسئولین چه توقعی دارید؟

درمسیر ورزشی من مشکل زیادی وجود نداردفقط از مسئولین خواهش می کنم که به ورزش های پایه اهمیت بیشتری بدهند به خصوص ما که در مناطق پایین تر زندگی می کنیم . در ضمن از مسئولان محترم تشکر می کنم که بازیها را به ورزشگاه بعثت منتقل کردند .


و حرف آخر...

از پدر و مادرو خواهرم تشکر می کنم که همیشه مرا حمایت و در این راه همه جوره من رو یاری کردند و از هیچ چیزی دریغ نکردند تا من بتونم راحت تر پا در این میدان بگذارم وباید تلاش بیشتری بکنم تا بتوانم از زحماتتون تشکر کنم و همینطور از مربیان خوبم آقایان حسن تبدل خواه و مجتبی پامسجدی و حسین صالحی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این چند سال خیلی به من کمک کردند و در این راه اعتماد به نفسم را بالا بردند، همیشه راهنمایی هایشان را آویزه گوشم می کنم و سعی می کنم با خوب کار کردن در زمین رفتار و اخلاق پاسخگوی زحمات این عزیزان باشم امیدوارم بتوانم در این راه موفق قدم بر دارم ..


*تشکر می کنم از شما آقای دلفانی  که وقت خودتون رو به سایت داماش نوین برای مصاحبه دادید،امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و شاهد موفقیت های روزافزون شما در عرصه ورزش باشیم .




















نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.